سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چک آپ یخچال

چک آپ یخچال

 

 

اگر تعمیر و نگهداری معمول یخچال شما فقط شامل پر کردن مواد غذایی است ، ممکن است روش اشتباه داشته باشید. یخچال شما به طور مداوم کار می کند ، بنابراین عاقلانه است که چند دقیقه به طور منظم وقت بگذارید تا مطمئن شوید که همه چیز در حالت عادی کار می کند تا هزینه های انرژی را پایین نگه دارید و در تعمیرات پرهزینه صرفه جویی کنید. در اینجا راهنمای برخی موارد است که هنگام بازرسی از یخچال خود باید بررسی کنید.

1. سطح را حفظ کنید- اگر یخچال شما یکنواخت نیست ، ممکن است درها به درستی بسته نشوند یا مهر و موم نشده و احتمالاً موتور دچار کرنش می شود. با استفاده از تراز ، موقعیت یخچال خود را بررسی کنید. در صورت نیاز ، پایه ها را در قسمت پایین یخچال تنظیم کنید تا دستگاه حتی در هر چهار طرف نگه داشته شود.

 

2. آن را بسته نگه دارید- مادر شما راست می گفت! بسته نگه داشتن درب بهترین راه برای حفظ درجه حرارت در یخچال است. اگر درها به درستی بسته نشوند ، ممکن است باعث افزایش دما شود که منجر به فساد مواد غذایی می شود.

 

3. غذای خود را بپوشانید- مواد غذایی را به درستی در ظروف Tupperware با روکش های امن ، یا محکم با فویل یا پلاستیک بپوشانید زیرا این کار به حداقل رساندن رطوبت در یخچال شما کمک می کند.

 

4- آن را روشن کنید - ممکن است به نظر نرسد که لامپ های کارکردن تفاوت زیادی ایجاد می کنند ، اما اگر نتوانید آنچه را که در داخل یخچال خود به دنبال آن هستید مشاهده کنید ، ممکن است درب را برای مدت طولانی باز نگه دارید و باعث عدم عملکرد مناسب آن شود. دما

 

5. آن را خنک کنید - قرار دادن غذای داغ یا بخارپز در یخچال ، دمای دستگاه و محتویات آن را افزایش می دهد و برای تثبیت آن باید بیشتر کار کند. در حالی که ایمنی غذا بسیار مهم است ، چند دقیقه وقت بگذارید تا اقلام داغ سرد شوند ، قبل از اینکه آنها را به درستی در یخچال خود ذخیره کنید.

 

با در نظر گرفتن زمان تعیین شده هر ماه برای انجام این چند معاینه سریع و ساده در یخچال خود ، می توانید از بسیاری از سردردها و ناراحتی های ناشی از تعمیرات پرهزینه ای که ممکن است در مراحل اولیه خرابی گرفتار شوند ، صرفه جویی کرده و در نتیجه هزاران تن صرفه جویی کنید. پول!

 

 

مقرون به صرفه ترین تعمیرگاه یخچال https://www.repairsidebyside.com/refrigerator-repair