سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین تعمیرگاه لوازم منزل باید چه ویژگیهایی داشته باشد؟

 

 

 

 

 

چگونه می توانید زمان تعویض یخچال به جای تعمیر آن را تشخیص دهید؟

 

علائم متعددی وجود دارد که باید هنگام شروع به کار یخچال خود مراقب باشید. در اینجا برخی از حقایق مربوط به تعمیر یخچال در مقابل تعویض آورده شده است.

 

 

 

هزینه تعمیر یخچال به طور متوسط

یخچال من چقدر باید دوام بیاورد؟

نشانه هایی که باید یخچال خود را عوض کنید

یخچال را تعویض کنید و آشپزخانه خود را مرتب کنید

 

هزینه تعمیر یخچال به طور متوسط

 

 

بسته به سن ، نوع و مدل یخچال قیمت تعمیر یخچال متفاوت خواهد بود. همچنین بستگی به این دارد که کدام قسمت از یخچال واقعاً نیاز به تعمیر دارد. بسته به محل زندگی شما ، قیمت نیز ممکن است تغییر کند.

 

 

 

به طور متوسط ??، مشاغل تعمیر یخچال می تواند بین 200 تا 400 دلار هزینه داشته باشد. این بسیار ارزان تر از هزینه متوسط ??یخچال جدید است که می تواند بین 500 تا 3000 دلار قیمت داشته باشد!

 

 

 

یخچال من چقدر باید دوام بیاورد؟

 

خوشبختانه یخچال شما به گونه ای ساخته شده است که دوام بیاورد. یخچال شما باید حدود 13 سال کار کند ، گاهی اوقات با نگهداری خوب. با این حال ، نمی توان دقیقاً دانست که یخچال شما چند ساله است بدون تحقیق ، مخصوصاً اگر به تازگی به خانه جدیدی نقل مکان کرده اید.

 

 

 

نشانه هایی که باید یخچال خود را عوض کنید

 

در حالی که تعمیر یخچال به طور کلی ارزان تر از تعویض کامل آن است ، چند عامل را باید در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، اگر یخچال شما از مدت زمان 13 سال گذشته است و به نظر می رسد خاموش است ، ممکن است زمان تعویض آن فرا رسیده باشد. با این حال ، اگر نمی دانید آیا می توانید یخچال را تعویض کنید ، پاسخ مثبت است.

 

 

 

اینکه آیا باید قبل از آن یخچال خود را تعمیر یا تعویض کنید یا خیر ، بستگی زیادی به نوع یخچال شما دارد. یخچال های ساید بای ساید پنجره پنج ساله دارند قبل از این که به جای تعمیر آنها به فکر تعویض آنها باشید ، در حالی که فریزرهای باز بالا باید در صورت بروز مشکل بعد از سه سال تعویض شوند. یخچال فریزرهای پایین می توانند بیشترین عمر را در تعمیرات داشته باشند و تنها پس از گذشت هفت سال باید تعویض شوند.

 

 

 

گارانتی شما نیز ممکن است عامل تعیین کننده ای در تصمیم گیری در مورد تعمیر یا تعویض یخچال شما باشد. برخی از ضمانت ها به شما این امکان را می دهند که در صورت بروز مشکل یخچال خود را به صورت رایگان تعمیر یا تعویض کنید. قبل از تصمیم گیری در مورد یخچال خود ، گارانتی خود را بررسی کنید!

 

 

 

اگر یخچال شما آسیب زیادی دیده است و نمی خواهید نگران هزینه های تعمیر باشید یا نگران مسائل اضافی هستید ، بعداً بهتر است یخچال خود را به طور کلی تعویض کنید. اگر از میزان کامل مشکلات یخچال خود مطمئن نیستید ، متخصص یخچال می تواند به شما کمک کند.

 

 

 

یخچال را تعویض کنید و آشپزخانه خود را مرتب کنید

 

هنگام تصمیم گیری برای تعویض یخچال ، قبل از انتخاب نهایی باید همه گزینه های خود را وزن کنید. اکنون دانش کافی برای تصمیم گیری صحیح را خواهید داشت!

 

 

 

آیا یخچال شما دچار مشکل شده و نمی دانید چه کار کنید؟

 

 

 

ما برای کمک اینجا هستیم. در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد خدمات تعمیر یخچال با ما تماس بگیرید و برای مشاوره بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

 

httpsw://ww.repairsidebyside.com/refrigerator-repair